Ιδρυματικό Αποθετήριο
Πολυτεχνείο Κρήτης
EN  |  EL

Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Χώρος μου

An integrated marketing system for the optimal product line design problem, in a competitive reaction context, based on the qualitative consumer behavior analysis

Τσαφαράκης Στέλιος

Πλήρης Εγγραφή


URI: http://purl.tuc.gr/dl/dias/44BBA9F7-F70D-4DFF-8706-692CBC8088CB
Έτος 2010
Τύπος Διδακτορική Διατριβή
Άδεια Χρήσης
Λεπτομέρειες
Βιβλιογραφική Αναφορά Στέλιος Τσαφαράκης, "An integrated marketing system for the optimal product line design problem, in a competitive reaction context, based on the qualitative consumer behavior analysis", Διδακτορική Διατριβή, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Κρήτης, Χανιά, Ελλάς, 2010. https://doi.org/10.26233/heallink.tuc.13908
Εμφανίζεται στις Συλλογές

Περίληψη

Μη διαθέσιμο

Διαθέσιμα αρχεία

Υπηρεσίες

Στατιστικά